Pytania i odpowiedzi dotyczące biletów lub kart rocznych

W związku z nowymi środkami podjętymi w celu zwalczania koronawirusa, park pozostanie zamknięty do odwołania. Jeśli masz już zakupiony bilet lub karnet roczny, zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania poniżej:

Kupiłem bilet w przedsprzedaży, który wkrótce wygaśnie. Mogę go jeszcze użyć?
Wszystkie bilety z ograniczoną ważnością, które wkrótce wygasną, mogą być wykorzystane w Majaland Kownaty do 30 czerwca 2021 roku. Będziesz musiał zarezerwować swoją wizytę online z wyprzedzeniem. Możesz to zrobić wkrótce.

Co z moją kartą roczną?
Twoja karta roczna zostanie automatycznie przedłużona o liczbę dni, w których park był zamknięty i w których karta roczna była ważna. Dni te rozpoczynają się od daty ponownego otwarcia parku. Nową datę ważności karty można sprawdzić w swoim profilu poprzez kartaroczna.majaland.pl.

Na najbliższe miesiące zaplanowaliśmy wycieczkę szkolną/wizytę grupową. Czy mogę ją odwołać?
Wizyty grupowe mogą być w każdej chwili przełożone. Można się z nami skontaktować za pośrednictwem strony reservations@plopsa.com. Wycieczki szkolne, które odbywają się w tym roku szkolnym, mogą być bezpłatnie odwołane.